Saturday, July 6, 2013

(POL) DZIEŃ 1


21:00
Właśnie powróciłem z pola. Po raz pierwszy raz widziałem w polu tyle szybowców. Ale jak Arek relacjonował warunki: „Odszedłem trochę za późno, gdyż oczekiwałem na podniesienie się podstawy chmur. Jednak podstawa chmur, nie podniosła się i wynosiła cały czas 1100m. Przed drugim Punktem zwrotnym spadliśmy niżej i już nie było innej możliwości jak lądowanie w polu.”

Maksymalnie mieliśmy 1300m w okolicach Leszna, noszenia w okolicach 2m/s, było kilka cięższych momentów, ale daliśmy radę – komentuje Krzysiek Trzewik

17:40 
R6 wylądował w polu z 8 szybowcami ;)

11:59
Starty za minutę, tak samo jak transmisja na żywo jak zwykle po rpawej stronie.

10:14
Odprawa przełożona na 10:30 z powodu kolejki przy ważeniu.

9:44 Przed wagą długa kolejka. Zawodnicy coraz bardziej się niecierpliwią bo odprawa za 16 minut. A jeszcze 40 szybowców do zważenia.

7:40
Dzień dobry moim drodzy czytelnicy! Na lotnisku niebo pokryte jest cienkim cirrusem i widać trochę altocumulusa. Trawę równo pokrywa rosa. Mam nadzieję że dziś transmisja na żywo będzie działać, przewiduje ją około 12, tuż przed rozpoczęciem startów ziemnych. Jeśli chcecie zobaczyć jakąś drużynę w trakcie transmisji, zostawcie komentarz pod postem.
Wczorajsze tłumaczenie nie poszło za dobrze, zobaczymy jak będzie dziś ;)

No comments:

Post a Comment