Sunday, July 1, 2012

Dzień 2

22:20

Starty poszły sprawnie, holówki mieliły powietrze około godziny. Sonda zgłaszała noszenia do 2m/s, podstawy 850-900m. Ja miałem pecha, albo zły dzień, ale po kilkudziesięcio minutowej walce spadłem. Szybko oszacowałem, że szansa na oblecenie po powtórnym starcie jest mała ze względu na późną godzinę. Zaraz po mnie zaczęły lądować kolejne szybowce. Niektórzy próbowali ponownego startu. A potem zaczęły się urywać telefony w biurze lądowań. Łącznie było ponad 30 lądowań w polu. Po wylądowaniu Kuby pojechaliśmy w pole po Zosię która jako nałogowy palacz wylądowała profesjonalnie w tytoniu. Po drodze mijaliśmy wiele wózków. A teraz spora cześć pilotów i pilotek w lotniskowej kawiarence ogląda finał EURO 2012.




Pręcik wersja pustynna
Ciąg przyczep wyjeżdżających z Lisich Kątów 


Odnośnie wyników, na tą chwilę: w SMP Klub A zadanie ukończyło 17 zawodników, najlepszy był Christoph Matkowski na LS 1 f który przeleciał 130km z prędkością 71km/h. W KZS Klub B Zofia Garwacka zaleciała najdalej - 17km, ale w tej klasie konkurencja nie jest ważna. Tak samo jak i w KZS Klub A.

Jutro prawdopodobnie lotna pogoda także miejmy nadzieję że uda się coś polatać i powalczyć.

13:34
Dziś z rana przechodziła burza, także wszyscy mysleli że bedzie dzień wolny od lotów. Jednak na odprawie zarządzono oczekiwanie. O godzinie 12 na polu namiotowym było słychać już okrzyki: "Grid o 13:00!!"

Burza o poranku

Wszyscy już na gridzie. Taski obszarowe około 1:30h 100-250km.

No comments:

Post a Comment