Thursday, July 14, 2011

Dzień 5

Po późnym powrocie z grilla głęboki sen przyszedł szybko. Jednak o godzinie 8 obudził mnie dźwięk klaksonu. Od razu przez sen skojarzyłem że na pewno jakiś idiota zastawił kosz na śmieci i trąbi śmieciarka. Wyjrzałem przez okno i oczywiście nie myliłem się! Tylko że to było auto które ja zaparkowałem :) Po załatwieniu problemu i ogranieciu się pojechaliśmy na lotnisko. Mimo tego iż pogoda początkowo nie wyglądała zachęcająco, został wyłożony "Grid Order". Na odprawie zostały poruszone sprawy regulaminu który będzie obowiązywał na zawodach i sprawy organizacyjne związane z dniem jutrzejszym (tj. piątek). Po odprawie ruszyliśmy do maszyn i zaciągnęliśmy się na start. Jednak z niewiadomych powodów powstało straszne opóźnieniei wystartowaliśmy dopiero o 15. Nie zostało wyłożone żadne zadanie więc większość szybowców wisiała nad lotniskiem. Mnie udało się polatać ponad 3h. Kilka zdjęć z tego lotu poniżej. Po lotach odbyło się spotkanie z Przemysławem Piekarskim trenerem Szybowcowej Kadry Narodowej Juniorów, a następnie odprawa inauguracyjna. Już jutro rozpoczęcie Szybowcowych Mistrzostw Polski Juniorów!!
Darius Gudziunas z Litwy na swoim LAK-19

EPJG z lotu ptaka











Rynek w Jeleniej Górze.
Góra Szybowcowa
:)



JJ

No comments:

Post a Comment